Политика возврата


Гарантія та повернення

Відповідно до статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів», ви маєте право на повернення товару або гарантійний ремонт.

Гарантія діє за умови:

1.Пристрій використовувався відповідно до його призначення. 2. Споживач не намагався самостійно усунути несправність. 3.Є документ, що підтверджує покупку. 4.Товар наданий у повній комплектації та в оригінальній упаковці.

Умови відмови у гарантійному ремонті

1. Механічних пошкоджень. 2. Слідів самостійного ремонту або модернізації обладнання. 3.Використання пристрою з несумісними комплектуючими. Остаточне рішення приймається після проведення експертизи.

Для оформлення заявки на ремонт, обмін або повернення Покупцеві необхідно підготувати Чек або накладну на товар . • Свій контактний номер телефону або e-mail.

Обмін та повернення

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», товар може бути повернений протягом 14 робочих днів, якщо: • Він не був у використанні. • Збережено повну комплектацію товару та оригінальну упаковку. • Заводське маркування, гарантійні пломби, ярлики та товарний вигляд залишаються у первісному стані.

Кроки оформлення повернення 1. Зв’язатися за телефоном: 0952102000 або 0682102000 для отримання адреси відправки. 2. Надіслати товар перевізником за вказаною адресою(Відправка товару здійснюється за рахунок покупця).

Повернення коштів • Якщо товар не використовувався, кошти повертаються протягом 3 робочих днів. • У разі необхідності проведення експертизи повернення коштів здійснюється до 14 робочих днів (з урахуванням часу на проведення експертизи та обробку банківського платежу).